5kere5

Göksel – Dudaklarında Arzu şarkı sözleri

Posted on: Haziran 21, 2009

Dudaklrında arzu kolarında yanlız ben
Sana bakan bir çift göz ben olayım sevglim
Gününe gene eş gözünde yaş yine ben olayım
Sana aşık yanlız ben ben olayım sevgilim

Bütün ömür boyunca kalbide sevgilin ben
Benliğinde yanlız ben ben olayım sevgilim
Güüne gecene eş gözünde yaş yine ben
Sana aşık yanlız ben ben olayım sevgilim

Bütün ömür boyunca kalbinde sevgilin ben
Benliğnde yanlız ben ben olayım sevgilim
Günne gecene eş göznde yaş yine ben
Sana aşık yanlız ben ben olayım sevgim…

25 Yanıt to "Göksel – Dudaklarında Arzu şarkı sözleri"

[...] 2. Ağlamak Güzeldir şarkı sözleri 3. İnanmam şarkı sözleri 4. Çaresizim şarkı sözleri 5. Dudaklarında Arzu şarkı sözleri 6. Gülmek İçin Yaratılmış şarkı sözleri 7. Mektubumu Buldun mu? şarkı sözleri 8. [...]

çok sevisoyurum

çok seviyurum
seni ve şarkılarını

hepsini yanlış yazmış kim yazdıysa düzeltsin sinirlerim bozuldu

hayır gayet normal yazmış doğru sen ne bokunndan uyduruyosun

evet gayet doğru yazmış sen yarım yamalak bilginle karışmasana merve !
EZgi katılıyorum

aynen yha ben bu şarkıyı çok sefiyorummm süprr bişi ama gökselden pek güzel olmuyo:S

ya şarkı süper yanlız neresi yanlışmerve onu anlamadım

doğru diyon

ayşe doğru diyon nerresi yanlış gerçekten merve

çok güzel birparça çok beyendim süper olmuş gerçekten boobba gibi

Dudaklarında arzu kolarında yanlız ben
Sana bakan bir çift göz ben olayım sevglim (x2

Gününe gecene eş gözünde yaş yine ben olayım
Sana aşık yanlız ben ben olayım sevgilim (x2)

Bütün ömür boyunca kalbinde sevgilin ben
Benliğinde yanlız ben ben olayım sevgilim(x2)

Gününe,gecene eş gözünde yaş yine ben
Sana aşık yanlız ben ben olayım sevgilim

Bütün ömür boyunca kalbinde sevgilin ben
Benliğnde yanlız ben ben olayım sevgilim
Günne gecene eş göznde yaş yine ben
Sana aşık yanlız ben ben olayım sevgim…

çok güzel bir şarkı ama sanki bir yerde yanlışlık var demi arkadaşlar söyleyin

şarkıyı yazan kız yine yanlış yazmış sevgin ben olmuyacak sevgilin ben olacak bu kadar bb

seni sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

seni sewiyorummmmmm

çakgüzel bir şarkı 15 puan

ya ben bu şarkıyı çok seviom ama burada çokyanlış yazmışlar yani

gerçekten çok blik, egucumecu,ıııııııı,lülülülü,ede,mışk,mirik,kero, davare, kafıra, dıla gırt,dıran gırt,dele,guzul gurta kuçık

bence dee size katılıyorum..
ama bence bu şarkıya aşık olanlar için
10 üzerinden 1000 verirdim..
sevgilerle tanışmak üzere…

cnm göksele lkatılıyorum

ya çokk güzel bi şarkı çok seviyorumm sözleri çok güzel

çok iyi

ya şarkının sözleri süper çok beğendim unutmadan arkadaşlar merve bunun hepsi yanlış değil bir tek en son cümledeki sevgim değil sevgilim olacaktı yani olay bu kadar basit

çok seviyorum bu şarkıya

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

