5kere5

Babutsa – Yanayım Yanayım şarkı sözleri

Posted on: Ağustos 27, 2009

Babutsa – Yanayım Yanayım şarkı sözleri

Bir anlasan bir dinlesen
Seni deli gibi sevdiğimi bir bilsen
Bir sevdalı bir değilsen
Bana ne çileler çektirdi bir görsen

Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım
Sarayım sarayım kollarımda sarayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım
Ahhh yaktın sen beni ahh yıktın sen beni

Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım
Sarayım sarayım kollarımda sarayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım
Bir ağlasan birde gülsen

Senin için dünyayı yakarım bir bilsen
Bir tövbeli bir değilsen
Bana ne çileler çektirdin bi bilsen
Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım

Sarayım sarayım kollarımda sarayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım
Ahhh yaktın sen beni ahh yıktın sen beni
Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım

Sarayım sarayım kollarımda sarayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım

194 Yanıt to "Babutsa – Yanayım Yanayım şarkı sözleri"

ilk dinlediğimde sevmemiştim ama çok güzel şarkıymış be

çok güzel babutsa kutlarım seni süperrrrrrrrrrr kıbrıs seninle gurur duyuyor

daha iyisi ne olabilirdi diye düşündüm bence süper

daha iyisi ne olabilirdi tapıyorum inanılmaz güzel bir şarkı bravo yapanlara

söyliyecek daha ne klaldıki gerçekten çok güzel keşke onları seyredebilsek canlı olarak çokn isterdim

ya bence güzel ama adam gel ama sssssüüüüpppppeeeerrrr! ben arda turana aşığım o bunlardan daha yakışıkla tammı! :D :)))))))))))))))))))))))))))

ardanin ne alakasi var hemde hicte yakisiklilik konusunda pek de fark yok yanliz sen cok cirkinsin bence:)

küçük yeğenim bile bunu duymuş ve çok seviyor

aman ne iyi ne iyi sorma bu yaşta o bile sapık desene :DD:D:D:D:D:D:d:dD:D:D ))))))))):)))))

harika bir parca bayıldım tekrar tekrar dinlemekten sıkılmıyorum süperrrrr

ayşe seni sikerim patlatırım orospu kız orospu şey

süperr bi sharkı muhtesemmmm chok gusell :D:)) dinlemekten hiç de sıkılmıormm antalyaaa peşindeeeee:))))):D:D:D:D:D:D:D:D:D(st)

BABYY _ – _ _ _ _ ——(:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d)_ _ _ _ ——

tek kelimeyle şahane siziiiiiii çokkkkk seviyorummmm

:D yasa be ali !!

muhteşem olmş yha:=):=)

çok güzel şarkıymış ve her zaman dinlemek istiyorum ve sizi çok seviyorum. aksaray

süper bi şarkı ya…..

BABUTSA ŞARKI ÇOK GÜZEL,HER ŞEY SENİNLE OLSUN.İHŞAHLAH DİĞER ŞARKILARIN GBİ DİGERLERİ DE ÇOK GÜZEL OLUR

oufff şarkı süper yaaa acayp söylemiş adam :D

tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr

çok güzel olmuş brova ya super tek kelimeyle ben bu şarkıyı çok seviyorum verrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyy goooooooooooooodddddddddddddddd

BU ŞARKI PİYASADA ÇOK TUTULDU ..AĞZINA SAĞLIK BABUTSA

ben esra babutsanın şarkısısını duydum çok güzel babutsadan yeni klip çıkmasını istiyorum

ben bu sarkiyi cok sevdim ama cok uzunzaman dinlersen biraz sikilirsin..

ama yinede cok guzel bir sarki…

harika çok güzel yılın şarkısın olur insaalalh

ve şarkıyı söyleyen çok tatlı ona aşık oldum

şoperrr laaaa okayyyy yanayım haa weyss

sanki arabeski oynax yapmışlr öle gibii demi laaa=)=)

babutsa bu şarkı tek kelimeyle muhteşemmmmm bayılıyorum sana

süperrrrrrrrr

süper yaniii be okadar güzel harika babutsa aferin……

çıkardığınız şarkı çççççççççççççççççççççççoooooooooooookkkkkkkkkkkk güzel daha bir çok şarkı çıkarın bbbbbbbbbbbbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

yanayım yanayım ateşlerde yanayım olcak ama yanlış yazmışsın yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım demişsin bidahakine dikkat et ama yinede saol:D:);)

bende.cok.ama.cok.sevıom.kardesımdende.duydum.senı.o.kadar.cok.sevıom.msenı.versen.sarkına.bayıldım

İlk basta sevmemstm ama smdi cok hosuma gidiyor :) cok güzel bir sarkı :) (y)

çok güzel bi sarkı yapmışlar tebrik ederim bu sarkıyı ben hergün dinliyorum çok tsk

babutsa dünyada dinlediğim en güzel şarkı daha ne kadar güzel olabilirki :)

ZÜPPERRRRRRRRRRRRRR BİR SARKI . DİNLEMEKTEN HİÇ AMA HİÇ SIKILMIYORUM

yani hepsini söylediniz bana bir sözcük kalmadı ben de eda ya katılıom bbbaaabbbbbbbbbuuuuuussssssssssssssssttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaa sssssssssüüüüüüüüüüüppppppeeeeeeeeeeeerrrrrsssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnn!!!

süper yaa :)
Ben bayılıom dershanede öğretmenimiz sürekli dinletio

babutsa ŞARKIN çok GÜZEL SENDEN BÖYLE ŞARKILAR BEKLERİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ SÜPEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

yha babutsa benim kuzenim siz gibi ezik değilim ama sizin santçı akrabanız olmayınca ama bu şarkı çok güzel babutsa

çok güzel bir şarkı ben çok beğeniyom

sarki super bende cok begendim hatta sarki makedonyaya kadar ulasti ve herkez tarafndan da cok seviliyo….basarilarin devamini dilerim…Ben MAKEDONYA’DAN semiha……..

babutsa seni çok seviyom şarkına hasta kaldım yanayım anam

seni seviyorum babutsa

babutsaaa çok süperrrrrrrrrrrrrrrr bir şarkı seni çok seviyorum aynı zamanda şarkınıda

hahaahaaaaa cok salakca yaaaa

bu yılın bomba şarkısı spr !!!!!

süpersin aynısını bi daha bekleriz

böyle şarkı daha görülmedi sizden daha çok şey bekliyoruz

ayyyyyyyyy harika düşünmüşler bu fikri babutsaaaaaaaaaaaaaa ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ah……………………………………………………………

of yaaa şu adımı değiştirin gıcık gidiyorum zaten.

çok super bir şarkı ama yanayımdan sonra ateşlerde yanayım yazılmamış bybybyby
teşekkurleeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr

kesin lan çenenizi vıdıvıdıvıdıvıdıvıdıvıdıvıdı neymişsiniz be ötlekler bide benim fikrimi sorun ben babutsanın daha yüzünü görmadimki hele allahım isma bibakala

kesin lan çenenizi vıdıvıdıvıdıvıdıvıdıvıdıvıdı neymişsiniz be ötlekler bide benim fikrimi sorun ben babutsanın daha yüzünü görmadimki hele allahım isma bibakala

süper bi şarkı bayılıyorum buna ilk dinlediğimde sevmedim ama sonradan da süper bi şarkı olduğunu anladım:))))))))

çok güzel süper beyendim şuan’da dinliyorum
sen bir tanesin babutsa

yanındakiler’de süper sen ve yanındakilerde babutsa

şarkınız çok güzel sizi çoooooook seviyorum

muhtaşemsiniz babutsa

hata şarkı’nın sözlerini ezberledim
siz bir tanesiniz
ben sizi coooooooooook ama çooooooooooooook seviyorum

bence çok iggggrenç bir şakı hayatımda bu kadar igrenç bir şarkı görmedim çok da anlamsız

yanlışş yanayım yanayım ateşlerde yanayım olacaktıı

şarkı süper olmuş ama müzik kanllarda fazla cıkmıyor

bu yılın bomba şarkısıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı.SSSSSSSSSSSSSÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR……………..

bence daha iyisi olabilirdi

bence bu şarkı hötrük katı boook sikik karray (karrayı tersten okuyun)ben hayatımda böyle amcık gibi şarkı görmedim bu şarkını ben azına sıçımmmm:):):)

harbi muhtesem yhavvv

ben sizin çok büyük hayranınızım bir bilseniz çok mütişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş söylüyorsun çok yakışıklısın teşekkürler aferin bay bay

bencede çok güzel sizi bilmem ama bence süper

şarkı süper seni çok seviyoruz

bu şarkı süper babutsa senyaşaaaaaaaaaaaaaaaa seni çok seviyomm hayatım aşkım

çok güzel bir şarkı herkes çok beğendiği bir şarkı

sözlerin çok uyumlu bayyyyyyyyyyyyyyyyy

ya babutsa süppppppppppppppppeeerrrrrrr ya
hep böyle devam edin lüten

çok güzel bir parça çok beğeniyorum babutsaya selamlar

süper şarkı müzik dersinde sölücem

babutsa bu şarkın çok güzel bi ara d bakıra gelirmisin karfura ne olur gel beklerim

çok güzel

gibi sevdiğimi bir bilsen
Bir sevdalı bir değilsen
Bana ne çileler çektirdi bir görsen

Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım
Sarayım sarayım kollarımda sarayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım
Ahhh yaktın sen beni ahh yıktın sen beni

Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım
Sarayım sarayım kollarımda sarayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım
Bir ağlasan birde gülsen

Senin için dünyayı yakarım bir bilsen
Bir tövbeli bir değilsen
Bana ne çileler çektirdin bi bilsen
Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım

Sarayım sarayım kollarımda sarayım
Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım
Ahhh yaktın sen beni ahh yıktın sen beni
Yanayım yanayım

ççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gsllllllllllllllllllllllllllllllllllll

hahaha acayyyipp bi Parca

babutsa grubuna aşığım

müthiş bir şarkı yyaaaaaa çok bayılıyorummmmmmmm !!!!!!!!!!!!!!!1

tek kelimeyle harika tam 10 nurara

okudum dinledim beğendim oy verdim babutsa yı sevdim alkışladım daha ne yapıyım herşeyi yaptım yinede tek kelimeyle süper babutsaya ve arkadaşlarına puanım 999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999. babutsa şak şak şak babutsa şak şak şak en büyük asker babutsa en büyük asker babutsa

şarkı süper

bence güzel ama saçma
o kadar rol aldım bunun kadar saçma bir şarkı duymadım

sadece şaka güzel bir şarkı

çak güzel bir şarkı ama fazla din lenttirmi yorlar

heeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyy
ben
hayatımda
böyle
güzel şarkı dinlemedim

çok seviyorum bu şarkıyı çok güzel bir şarkı

çok güzel bir şarkı bence herkez bunu dinlemeli

bende ademe katılıyorum çok güzel bir şarkı bu şarkı için vcd alacagım

o kadar da güzel değil daha güzelleri vr

çok güzel şarkı kıpır kıpır yerimde duramıyorum araba alıyım bir son ses bağırta bağırta insanlara hava ata ata nasıl dinleyecem isteyenler ekleyin kralilker 32@hotmail.com

çok superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

waooaaaaaaaaaww süperr deli gibi dinliyor göbek atıyorum :DDD xD xP =) :)

ayyy çok çirkin dinlemek istemiorummm:((((((((

çok güzel bir şarkı mükemmel söylüyor benim için ismail yk nın şarkılarından daha güzel

ilk dinlediğimden beri çok seviyorum babutsa seni çok seviyorum bizler için böyle şarkı yazdığın için teşekkür ederim seni çook seviyorum dursunbeye könsere gel lütfen

süper miş yaaaaaaaaa

ilk duyduğumdan beri unutamadım şarkını

çooookk güzelllll

seniii çookk sevıyorum ve kutluyorum babutsaa

ya bu şarkıyı okuyunca bayıldım babutsayı tebrik ederim zatende hayranlarımdan biri

süperr babutsa çok tatlısın kutlarım sizi edn çokte senle o ablayı

çok güzel şarkı bravooo

süper şarkı fatmayı seviyorum

şarkı çok güzel tebrik ediyorum bütün ailemle birlikte

bence çok çikin en çok .en güzel * alexander rybak * . norveçe gitmediğiniz belli…………..

bencede leyla * alexander rybak daha iyi.

güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

yaaaaa tek kelimeyle süper bayılıyorum bu adama yaaa tam benlik

süper

ya babutsa valla tek kelimeyle süper

çok teşekkürler çocuklar ben babusta

ßu şarkının yeri bende ayrı ve sözleri de çok güzel.Şarkıyı söylerken hep gülerek söylüyorum.Okuldayken derste bile hep söylüyoruz :))gülmekten de kopuyoruz xD

gerçekten çok güzel dinlemekten zevk alıyorum hayranınızım sizi çok seviyorum.

bence babutsaya tenkyu cccccccccccccccccccccccccoooooookk güzel şaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkii

tek sözle mükemmel babutsa sana aşığım

tek sözle şahane

ben cede tek kelimeyle şahane sizi çok seviyoum

valla harika şarkıymış he çok seviyorum bu şarkıyı

yanayım bu şarkıya:D

ben bu şarkıyı tek kelimeyle bile sevdim mütüssün ve sizi çok seviyorum cokkkkkkkkkkkkk güzellllll :) :) :) :) :) :) :)

imzanı almak istiyorum çok güzelsin ve sizi seviyorum :):):):):):):):):):):)

imzanı almak istiyorum çok güzelsin ve sizi seviyorum :):):):

bende ilk dinllledğimde beğenmemiştim fakat sözleri görünce şokamax oldum ablam yeter artık dese bile ben hala ağzımda sölüyorum babutsayada çok teşşekür ederim anneme şarkıyı söylemekten ilallah getirmişim öyle diyor

merhaba ben seher ilk önce size hayatımn yani sınıfımı nasıl anlatıyımki sınıfımı sınıfımdaki bütün arkadaşlarım bu şarkıyı dinliyor babutsaya karşı sınıfta büyük hayranlık sunuyor sevgilerimi iletiyorum. zaman içersindeki bazı insanlar şarkıların farkında değiler.babutsayada bu yorumum iletilsin istiyorum.akhisara yolu düşerse altı eylül i.ö.o uğramasini ve 5e ve 4e sınıfına imza dağıtması dileyimle iyi günler diilerim

ben bu şarkıyı çok seviyorumm muhteşem….. evde durmadan bu şarkıyı söylüyorum ve dinliyorum,,,,,,,,,,, yani tek kelimeyle SüPeR…

babatsanın hayranıyım yeni şarkı çıkartmasını isterim tek kelimeyle sizin haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayranınız olmaktam çok mutluyum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmn sevgilimmmmmmmmmmmmmm bir tanemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

kimsenin dikkatini çekmedimi ateşlerde yanayımı yazmamış ama şarkı süper çok güzel yaniiii dinleye dinleye ezberledim

valla sarkı cok güzel cokkkkkkkkkkkk beyendim

bence o kadar gzel değil

yha ben birden şeye hyrn oldum:):):))) o.d

HAUAHUAHUAHUAHUA

CAGRI SARKIYI BIDAHA DINLEDE YENIDEN YAZ SUNU:)

guzel hatta cok guzel

en sevdiğim şarkı o yüzden bu şarkıyı çok beğendim her açtığımda dinliyorum

seni çok seviyorum şarkını dinliyorum.

sen okada iyi söylüyor sun şarkında çok ama çok seviyorum

süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr birrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr şarrrrrrrrrrrrrkıııııııııııııı

b.b.b…………..d.d.d.d.d.d edeyim

hiç beğenmiyorum ha ha ha

bu şarkıyı çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

bu şarkı mükemmel çok beğeniyorum

çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

babutsa seni sesini çok begendim ve bide arkın çok güzel yanıda oynayan kızda süper dans ediyor

şarkını çok begeni yorum
veeeeeeeee seni seviyorum

çok güzel bir şarkı tebrikler köyüme selam

bu şarkıyı çok beğendim size teşekkür ederim hirfanlı ilköğretim okuluna benden selamlar

bu şarkı çokkkkkkkk güzellll çok sevdim hirfanlı ilk öğretim okuluna selam ve benzer köyümede selam

harkika birşarkı seni ve şarkını çok seviyorum
öpüyorum

lan kardesım zorla dınlettı bu ne lan bunların hepsı o.ç

çok güzel ya babutsa kutlarım bn bu şarkya yanarım yanarım

bencede bu sözler çok güzel :-)

çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll beğendim

hhhhiiiiiiiççç beğenmedim pppppppooooookkkkkkkk gibi

oktayı seviyorum babutsayı sevmiyorum sadece şarkısını beğendim:):):)

babutsayı fazla sevmiyorum ama şarkısı süper olmuş :D:D qqqqqqqqq))
muck

şımarık şeyler

ne mal mal şarkılar çıkarmış adamlar xdxdxd

bana göre süpppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr

bence çok güzel ben beğendim

ben ilk dinlediğimde zatn çok beyendm yani bnm br figen ablm vr babutsanın hastası yaa :-) olsn bn çk seviorm

bence çok güzel amerika senle gurur duyuyü babutsa

sevgili babusta bu arkınızı çok beğendm ve siznle olmakisterdim ama ne yazıkki yaşım tutmuyor ama şarkınızı begendim yaşım12 SEVGİLİ BABUSTA

sevgtili babutsa amca ben senin hayranınım seni cok seviyorummmmm ne yazıkki yaşım tutmuyo cok küçüğüm 13 yaşım ama şarkında güzel sende

seks bilini yapma

gerçekten de çok güzel ama bazı yerler ayıp ama zararı yok çokkkkkkkkkkk beğendim bu şarkıyı doğrusu

birsey orda eksik yanayim yanayim ateslerde yanayim

sex sex sex

çkk gzl ve spr

xD bence spr şarkı zehra yorum yapmışsın

ya dj onurla çalışsa varya nası parça olur

valamükembel bi şarkı babusata bayıldım süper yaaaa

çok güzell bencede :)

biraz eksik gibi ama mükkemmel :D :)

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D :) :@

çok güzel ses var adamda ya benimde var güzel sesim

çok beğendim harika favorimiz

bu sarkiyi yazan arkadasa minnetarim yakin zamanlarda boyle guzel bir sarki dinlememistim vallahi bravo bu sarkiyi okuyan bay babutsada harika cok begendim ayrica dans eden bayanda cok guzel yakistirmis danslariyle insallah bu tip sarkilarin devami olurbu sarkiya hayranim iki aydir her gun bes-alti defa dinliyorum tedrikler ve iyi gunler dilerim guzel turkiye

süper şarkı

babutsa yanayım yanayım ateşlerde yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım sarayım sarayın kollarını sarayım sen iste yeterki senin kulun kölen olayım

çok güzel yazan kişiye çok tesekkur

mükemel babutsa hahahahahahahahah

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

