5kere5

Suat Suna – Dönmeyeceğim şarkı sözleri

Posted on: Nisan 15, 2010

Kendimden çok verdim senin uğruna
Hep bendim savrulan bu aşk yolunda
Gör bak ben de düştüm en sonunda
Son sözlerin inan boşa
Suat Suna – Dönmeyeceğim şarkı sözleri
Ardımdan ağlama dönmeyeceğim
Öldün mü kaldın mı bilmeyeceğim
Aslında öğrenmek istemeyeceğim
Ne bir ses ne haber vermeyeceğim

Çok yanlışlar yaptım senin uğruna
Ömrümden harcadım aşk yolunda
Gör bak ben de düştüm en sonunda
Son sözlerin inan boşa

Bir Cevap Yazın

