5kere5

12 Eylül Referandum Oylaması Sonuçları

Posted on: Temmuz 26, 2010

12 Eylül Referandum Sonuçları,12 Eylül Referandum Sonuçları neoldu,12 Eylül Referandum evet oyları yüzdesi,12 Eylül Referandum hayır oyları yüzdesi,12 Eylül Referandum Sonuçları ne çıktı,12 Eylül Referandum Sonucu…

Anayasa değişikliğini içeren referandum oylaması 12 eylül’de yapılacak.

Referandum tarihiyle ilgili toplanan Yüksek Seçim Kurulu (YSK), halk oylamasının 12 Eylül Pazar günü yapılmasına karar verdi. Bir başka deyişle 12 Eylül’e yargı yolunu açan anayasa paketi yine aynı tarihte halk oylamasına sunulacak.

Sonuçlara ilişki bilgiler 12 eylül oylamasının hemen ardından bu başlık altında yer alacak…

1 Response to "12 Eylül Referandum Oylaması Sonuçları"

refarandum oylamasında 12.eylülde kesinlikle hayır vermeyi düşünüyorum

Bir Cevap Yazın

